fredag 14 maj 2010

Hejsan...

Idag hade ja lite saker planerat med de blev inte riktigt så men hade ju en trevlig dag ändå... :) hade hoppas på att få träffa någon ja tänker ofta på å som saknas mig... men men mamma kom in till stan för lite fika iaf fast de var ju stängt nästan överallt så de fick bli donken å då blev de ju inte bara fika fast ja inte gillar maten på donken men ibland så går de i.. fast självklart blev de kaffe oxå :) sen va ja till mormor en sväng när mitt hjärta skickade ett mess om att någon var intresserad av att komma å kolla å ev byta bil med mig.... :/ hm ja lilla jag i stora bil världen kan ju lite om dom bilar ja e intresserad av med detta va hör å häpna en BMW!!! Ah kände direkt att de inte va mitt önske märke på bil men en titt skadar ju inte men de enda ja såg va mig mardröm i svart.. Mja han va ju intresserad av golfen men ja sa att han kunde fundera för han va lite osäker å han va typ 40 år en framtand å åkte med mamma å pappa ner från s-vall.. ja han har inte hört av sig än men de kanske blir man vet aldrig fast ja blev som sakt inte impad av de som erbjöds i byte så vi får se hur de slutar önskar mitt hjärta vore hemma kunde han kollat å dona bättre än en liten groda som jag lixom...

Men nu har ja just kommit hem från en film å mys kväll hos Jessie :D kollat på "sex and the city" för att friska upp minnet till nr 2 som kommer på bio snart :) ja å frida köpte med oss massa frukt å glass oxå så vi gjorde fruktsallad å drack te å bara myste ME LIKE ALOT!!! Å hennes nya lägenhet e ju grymt fin hoppas vi oxå hittar nå liknande!! vill ha en stor rymlig å fiiiin lägenhet ja med som inte är på botten plan å med riktigt kök klart man vill ha de när man ska få en liten BÄBIS :D hihi spännande... Längtar till de syns!!!

Nä nu ska ja lägga mig e lååååång jobb helg väntar......

OBS detta händer nu :P

Fostret: Fostret är cirka sex centimeter stort och väger cirka 15 gram. Fostret börjar röra sig spontant, vrider på huvudet, hickar och rör på fingrarna som dessutom har fått fingeravtryck. Nu börjar fostret också reagera på mammans lägesändringar.

Sov gott världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar