söndag 16 maj 2010

UNDERBART...

Denna dag hade kunnat vara helt underbar, SOMMAR värme crousing lr hur de stavas å massa vänner... Men men ja har jobbat idag hela dagen men de gick bra de med :) jobbade med Gina å Jocke kul å träffa Gina igen de va längesen å Anneli har ja ju oxå jobbat med kul :D

Men idag längta ja sjukt efter min älskling även om de inte hade blivit någon fylla fast ja längtat
lite efter en cider å en cigg i detta underbara väder så hade de va sjukt mysigt att suttit ute ätit gott å umgåtts med mina nära å kära idag... Å sen farta runt å kolla på alla fina bilar kunde ju iaf ha varit chaufför åt älskling om de varit så..fan va minnen man har från alla dessa grymt härliga crousingar :D sommar å värme å cider å bara folk man gillar iaf den bil man sj brukar åka i haha men de kommer flera :P BTW hoppas de är fin väder i veckan oxå så ja hinner få lite färg på mig :) känner mig som väldens blekaste men so be it haha :D

nä nu ska ja krypa ner under täcket men först ska ja äta upp min lilla kalla pizza bit som blev kvar från middagen ;) hihi

Sovgott alla ni därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar