onsdag 29 september 2010

Lunch





Idag har jag ätit lunch å fikat med Thezan å Lilleman William <3 Klev upp i tid å gjorde mig klar :) var ut med Lexus såklart och postade brev på ok, sen bar det av på stan kl 11,00 mötteupp Thezan å vi tog oss en lunch på 24an... Grekisk sallad fy satan va god den va, tänkte ta min favvo klämgrills mackan men de hade ja aldrig orkat hade ju ätit en smörgås hemma oxå så salladen passade bra :) Kramades med lille william oxå ååå ja längtar efter Vår lilla Eddie <3 Sjukt va ja längtar :D



Sen tog vi en sväng på apoteket ja skulle köpa näsdroppar å Thezan rekomendera å visa mig lite saker hon gillar å som hon haft till sin lilleman... Å de är skönt att någon kan rekomendera å berätta som typ "nyss" varit med om nykomlingen :P pratade oxå lite om förlossningen å va som är bra att ha med på bb å som kan vara bra att ha hemma sen när man kommit hem :) så de va mysigt.. Inhandlade oxå näsdroppar till babys och flytande alvedon för babys som kan vara ganska bra att ha hemma :) Sen gick vi å kolla på vagnen och lite leksaker å kläder ja en hel dag på stan med andra ord :) fick oxå tips om billiga bra amnings linnen :P Brra för mig.. Sen skulle dom iväg kl 15 men va ett bra tag på stan så när ja gick hem va ja helt slut :P haha men köpte ju oxå dom där skorna ja skrev om :) så nu är ja nöjdast...
När ja kom hem va det tvättdags å ja har nu snart tvättat klart alla baby kläder å sängkläder skönt att ha de gjort.. Bet räkningar har ja oxå gjort de är ju mindre kul men ska göras :)


Nu väntar ja bara på att hämta tvätten å slänga i de sista sen IDOL :)
Pullan kanske kommer till mig imorn de ser ja fram emot saknar henne <3



 Seee Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar