onsdag 29 september 2010

PITBULL....

Ja, jag säger då de... helt sjukt tycker ja hur man diskuterar att vräka folk med vissa hundraser å "kamphundar" HUR många raser klassar VILKA som kamphundar igentligen...????? Ja kan ju säga att jag tycker inte heller de känns ok att möta en "påverkad" människa lr någon som ser "skum" ut och som har en hund som jag vet KAN göra stor skada t.ex en shäfer (som BTW inte är kamphund, varför igentligen? dom kan göra lika stor skada) för att ja litar INTE på MÄNNISKAN som håller i kopplet jag vet inte hur han hantera sin hund lr hur han är fostrad.... Men ja är inte rädd för hunden för de är verkligen inte dens fel om man inte har en hund som inte mår bra psykiskt å de kan vara vilken ras som hellst... Å jag har ALDRIG haft nå problem när ja möter andra "kamphundar" men därimot när ja möter små ettriga d*vlar som skäller å blir helt galna när man närmar sig.. dom hoppar å skuttar å skäller å kommer ganska nära för ingen har ju kort koppel på sina små hundar för dom gör väl ingen skada.. Men då kan ja ju säga att hade ja mött folk på gatan när ja är ute å går som gör attacker mot mig å skriker mot mig å verkar helt galen skulle jag INTE uppskatta heller kan ja säga... Så folk med hundar överhuvudtaget kanske ska ta å tänka lite på hur deras hundar beteer sig..... Bara för att man har en liten hund får den ju inte bete sig som den vill.....

Här är MIN FARLIGA "KAMPHUND" den BÄSTA hund som finns <3<3











Å självklart tycker ja att de borde finnas nå koll på vilka som har hundar för de är ju sjukt om man drar alla över samma kam när de har med ägaren att göra... Å jag tycker de är fruktansvärt att de finns så många idioter som har sk "kamphundar" synd om hunden och d ställer till de för "oss" andra som har underbara hundar men kanske ska måsta flytta pga vilken hund man har de är ju tragiskt massa familjer å äldre som oxå har sk "kamphundar" varför ska då alla drabbas av denna okunnighet?????????????????

1 kommentar: