lördag 25 september 2010


Tjena allihopa nu har vi kommit hem från middag :) mysigt värre... ligger nu ganska död i soffan å tror inte ja skulle få i mig en sockerbit ens så fullt är de nu kan ja säga... Men sjukt arbets skadad man är när ja är på restaurang så funderar ja alltid va dom har för upplägg i sin servering lixom hur tänker dom, de kan man ju undra när de tar typ 15 min för att få dricka å 20 min för notan lixom nästan lika lång tid som maten... Varför? de tar ju inte ens 5 min att slå en nota varför inte bara gå å fixa de när någon ber om den..? Alltså ja klagar absolut inte alla gör ju olika men de finns ju sätt som underlättar å gör saker mycket smidigare :D

Idag började vi med en sväng på stan hade sett att albins leksaker hade rabatt på baby vakt så tänkte kolla in de... Ja den va säkert super prisvärd med kändes ändå lite onödig för tillfället ja har ju dörrarna öppna till min babyrum å de ligger så ja både ser å hör in till hans säng från vardagsrummet, så de ska vara när han ligger i vagnen då men tror ja väntar å ser, kan ju köpa den sen isf ändå :) så de blev lite sängkläder på rea och täcke å kudd till spjälsängen :P nu e allt samlat nu fattas bara vagnen sen kan han komma ut ;) hihi

5 v kvar tills den är planerad å tror å hoppas dom håller va dom lovar eftersom ja själv fick välja leverans datum/vecka... Ja sen blev de lunch på jobbet :P ja, jens och kim.. eller lunch å lunch 3 rätters haha lite onödigt kanske eftersom vi skulle på rest ikväll oxå men väldans gött va de :) sen har ja oxå inhandlat en kofta på H&M måste ju ha nå lite tjockare nu till hösten å svårt att hitta nå snyggt att ha över magen, men denna hitta ja :) lixom knappar under brösten bara sen omlott över magen så den kan ja ha ett tag :) så här ser den ut.....


ja då har ni fått veta va som hänt mig idag :) jooo men gud höll på att glömma jessie å Shelban va hit å hälsade på oxå å bulle hade hon med sig så lite skit snack å fika blev de å myyys med lill strumpan såklart :)
Nä nu ska ja surfa vidare medans älskling myser med mig ;P

Kisses for all my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar