lördag 25 september 2010

Tröttast

Ja då var man nu ledig lör sön å de känns underbart :) denna fredag var INTE en lugn fredag om man säger så men som en fredag ska vara såklart.... Trött som en gris va ja när ja sluta men då kom älskling å hämta mig så ja fick lite mat med mig hem å efter mat å idol som <3 spelat in åt mig :) så blev ja ganska pigg igen får ju sitta på röven när ja gör naglar för Helena kom hit å ja gjorde naglar på henne för imorn fyller hennes mamma år så då måste man ju såklart vara Snigg ;) dom blev väldans bra om ja får säga de själv :D

Liten bild på väldens godaste godis mallorca blandning ;P Yummie


Imorn ska ja på albins för dom har extra pris på babyvakter, sen ska jag bara vara med min älskling å på kvällen ska vi på medelhavskällarn å äta :) Ååååå så gött de kommer att bli...

En sak till skaffa aldrig norton virus skydd bara PROBLEM...... ett litet tips bara...

Kan ni förstå att de bara är 9 v kvar helt knäppt va fort de går... och att det var någon på jobbet idag som titta på mig å sa att ja skulle få den 27 nov han va bombsäker, häftigt om de skulle bli så :) hoppas lite för vill ju hellre nov än dec om ja ska vara ärlig men men kommer när han kommer :) men bra nära mitt datum när han inte ens visste de lixom :P Äh nu ska ja lägga mig med min älskling som ha nyss skickade i säng haha annars blir han kvar i soffan hela natten eftersom ha hatar att måsta tjata han till sängen när han sover å inte är kontaktbar för 5 öre... men nu ligger han där han ska ;)

Sweet Dreams

Magen :P


 Lilla älsklingen :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar