tisdag 12 oktober 2010

Dagen före dagen

Imorn är de dags för UL som förhoppningsvis visar att min moderkaka flyttat sig å allt är som de ska :) Mamma kommer å hämtar mig vid kvart i nio för ja har tid kl 9 ganska tidigt men skönt att få det gjort oxå... ska bli kul att se lillen igen å kolla om allt är som de ska :D 

Idag vakna ja vid tio tiden sover typ aldrig längre än tio nu för tiden... Ja kanske när älskling är hemma då :) Fast de är skönt oxå ist för att vakna tolv lr så typ som ja trodde ja gjorde idag solen lyste å d kändes som halva dagen hade gått men icke :) Sen klev ja upp å hoppa i duschen och gick liten prommis me Lexusen <3 då skicka Lisse å fråga om ja skulle med å fika på stan å då va ja ju redan klar med allt så varför inte :) bra för mig att vara ute å gå känner ja även om ja får håll å blir andfådd som en 100 åring ;) väl nere på stan blev de inte bara fika de blev en hel lunch har ju lite svårt att vara på 24an utan att äta den goda salladen :) grekiska... GRYMT god!!! Å så kaffe på de såklart.. Å lotta, bea och frida va oxå med :) Kul sen blev de en snabbis på h&m oxå å Gina sen måsta ja masa mig hem innan ja blev för trött att gå hem :P haha 

Senare blev de prommis å en liten fika hos mormor.. Å nu har ja fixat mina naglar :) fin fint blev de även om ja e tjockis så vill man ju försöka vara lite fina iaf ;) hihi ska lägga in en bild senare.. 

PUSSSSSS

5 kommentarer:

  1. hej hej!
    Fick du vänta på din Iphone länge ifrån halebop?
    Har beställt en jag också och bara går o trampar hihi!
    Lycka till på UL idag:)

    SvaraRadera
  2. Hej ja första gången ca 4 v men då skicka dom avin fel så jag fick beställa en ny å då fick ja den på 3 dagar :)

    SvaraRadera
  3. Mysdag! :)
    Vart fixar du dina naglar? :)

    SvaraRadera
  4. ah okej! då är det bara att leva på hoppet att den inte dröjjer 4 veckor hihi!:)

    Hoppas att UL gick bra:)

    SvaraRadera
  5. Ja precis men du får väl mejl med kolli nr när de är på väg :) Jossan: jag gör mina naglar själv ja :)

    SvaraRadera