onsdag 13 oktober 2010

Klart

jadå var UL klart :) å moderkakan såg ut att ligga ganska långt ner men den va inte ivägen för en förlossning :) Wihooo glad e jag för de för hur bekvämt de än kan låta med plamerat snitt så vill jag "personligen" uppleva en riktig förlossning ändå år ju det som man gått å förberett sig på å kroppen ställt in sig på att göra... Men ja säger inte att snitt är dåligt men JAG vill iaf prova föda normalt sen om dom snittar för att nå går snett lr så de förstår ja abolut.. Huvudsaken han kommer ut och är frisk!!!


Men ja blev faktiskt lite besviken för hon körde så ja fick se att huve ligger neråt å moderkakan men INGE mer inte ens ansiktet lr en fot lr HUR han ligger... :( hon hade med sig en kollega å dom kolla nå knappar på apparatem å sen va de klart, då sa ja att ja vela sett lite mer för när dom knappa såg ju vi inget (mamma va med) då säger hon att de är andra som ska hinnas med oxå!! Men Hallå då hade du ju hellre fått visa mig min bäbis den tiden ja hade å sen knappat på sina knappar med någon annan... Klart man måste få kolla på bäsen när man ändå är där å kolla så allt e bra storleken å sånt typ.. men icke ingenting :( ja som sett fram emot idag.. men men får väl fråga min barnmorska när ja ska dit nästa vecka då önskar ja hade fått en annan på UL bara...

Sen har mamma å ja åkt runt å donat lite köpt lakan till spjälsängen och kolla in persienner ska köpa vita till eddies rum å svarta till vardagsrummet vill ja som ja kan hissa ner å vinkla inte som i sovrummet som mörklägger lixom... men dom va inte så dyr men måsta mäta fönsten först så ja får köpa dom närsta gång mamma kommer å drivar mig :) 

Fan va sjukt att nu kan ja säga att NÄSTA månad ska ja få min bäs <3 kan ni förstå jag har sagt att de är 8 v kvar  hur länge som hellst men kom ju på nu att idag är de ju BARA 6 V kvar... SJUKT :) å snart får vi vagnen oxå :) hihi Läääääängtar ihjäl mig.... Å jag är SJUKT LYCKLIG i mitt <3 Köpte en ny blöj hink idag oxå för den man får gratis på babybox.com är refillen så himla liten typ 5 m påse bara å i den ja köpte idag är de typ 15 m å de är samma pris på refill rullarna så känns som den är MYCKET värd pengarna å eftersom den ja hade var gratis så spelar de ingen roll.. den kostade bara 99 kr å då ingick en refill å en tommie tippie nappflaska :D Brrra för mig......

Nä nu ska ja koka pot å äta med lunchkorv å morotsstuvning MMM Yummmie :D

Bye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar