tisdag 26 oktober 2010

EKG

Ja, lika bra att skriva ett litet inlägg innan natten nu när man är all alone... Idag blev de en tidig morgon för ja skulle upp på sjukhuset å installera ett sånt där 24 timmars ekg på mig sj... Älskling skjutsa mig så ja hade tur ;) gick ganska fort så de var inga problem förutom att ja har en kassler strumpa över hela magen med sladdar å en liten dosa i en litet väska hängandes över magen... Nu ska dessa elektroder kolla mitt hjärta å hur de slår å ser ut när ja får mina hjärtklappningar.. Tråkigt nog har ja bara känt av en gång idag bara för att ja skulle ha denna på mig såklart men hoppas dom ser va de är iaf jobbigt när dom bara säger att nja kanske bara är så att du är en människa som får hjärtklappning ibland WHAT?? vadå kanske du är en sån?? KAN man vara så lr?? de är väl ni som är läkare vet ni inte de så läs om de då lr?? är det bra att vara så, är de nå ja kan ändra på, hur påverkas kroppen av de och vad kan hända under förlossningen??? Hm... kanske lika bra att läsa om de sj på nätet kan ja ju upplysa läkaren sen när han säger att han inte vet varför de blir såhär å hit å dit... 



Iaf sen kl 14 så åkte min älskling igen... Såååå tråkigt blir så himla tomt hemma... :( Men men han skulle förhoppningsvis inte vara där så många dagar sen kommer han vara betydligt närmare typ 2 tim bort så händer nå hinner han nog hem :) om de skulle sätta igång... Men ja kommer väl få gå över 10 dagar lr så :( 

Efter att <3 åkt så gick ja på stan med Frida å fika lite å sen kom lotta å gjorde oss lite sällskap :) prata lite sen gick vi å kolla lite på baby kläder guuuud så mycket fint de finns :) Men blev inge inköp jo en dreggellapp i jeans tyg typ :) 39 kronor... Å nu sparkar han som satam den lille fisen där inne helt sjukkänsla :) 

Nu ikväll kom Miss Lager hit å umgicks lite med mig :) Mysigt slö kolla på film å bara pratas blir ju inte så ofta nu när ja för de mesta bara är hemma å nu har älskling varit hemma så då blir de lite att man glömmer bort omvärlden... Nä nu ska ja lägga mig trött som en gnu 

SWEET DREAMS

2 kommentarer:

  1. Usch så hemskt det ser ut med alla sladdar och kassler kostym! Hoppas det gick bra på sjukhuset iaf :) Jag vill oxå fika någon kväll btw! :P

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur :( obekvämt kan ja ju säga... Jaa men absolut det kan vi göra :)

    SvaraRadera