torsdag 28 oktober 2010

För längesen

Idag fick ja fika besök av Emelie å Lilla Agnes <3 Det va mysigt :) vi fika å prata i typ 2,5 timme om bäbisar å förlossningar å typ allt sånt kul :P haha Lexus tyckte de va lite mysigt att få snosa lite på bäs tror ja å Agnes va alldeles tagen i va de va för konstigt som sniffa på na, lill fisan men hon verka inte tycka han va otäck iaf för sen slumra hon till lite :D Hon såg nog att tillåmed hon är tuffare än denna varelse haha ;) 

Sen farta ja iväg till söderhamn hade fått låna mammas bil :) Min BÄSTASTE mamma!!!! Så ja tänkte hälsa på Angie å hennes Kärlek å sirpi såklart <3 Väl framme får ja fika å smögåstårta å go kakor, å vi pratar om typ allt är så sjukt hur livet förändras, men de är skönt att få känna man har riktiga vänner även om man kommer ifrån varann som de oftast finns någon ibland "dum" anledning men man hittar tillbaka å känner på nå vis att de är äkta å man är ärlig mot varann.... Man har ju massa kompisar som man VET gör saker bakom ens rygg, men va gör man då finns lixom inga regler igentligen å tycker dom att de är falsk å oärlig dom vill vara även fast dom utgör sig för att vara den bästaste vännen i världen så FINE men tro INTE att ja e dum i huvet för de!! För även om man inte ställer sina mot väggen å frågar rakt ut betyder inte att man inte VET va som händer lixom för det får man reda på även om ni inte tror de... Men man vet vart man har sina vänner å vilka som är genuina å äkta, å man vet vart man har dom andra oxå ville bara få ur mig det!!! Tycker ja har blivit en mycket bättre vän själv faktiskt å de beror nog på att nu vet ja vilka som verkligen värdesätter MIN vänskap oxå å de tar jag vara på å är en lika god vän för dom!!! Känns som de finns andra saker som betyder mer än intriger å festa för tillfället, Man ska lära sig va glad å värdesätta de man har de kan så snabbt försvinna.... 

Så iaf ANGIE du ska veta du betyder mycket för mig (har gjort hela tiden) även om vi inte umgåtts så mycket...
LOVE YOU <3

Nu ska ja kolla på lite tv på datorn eftersom våran box e paj hoppas den nya kommer snart så man får vanlig tv igen... 
Saknar min älskling <3<3

1 kommentar:

  1. Håller med dej gumman. Man får mycket bra insikter när man ska ha/ har fått barn. Man vill inte slösa tid på onödigheter mer. Du vet väl att jag rensat bland mina "vänner". Sen kanske man tappar greppet en stund, men det är ju sånt som händer!
    Jag tänkte såhär när jag visste att folk pratade bakom min rygg : "Om jag pratar bakom deras så gör dom det om mig med. man får de vänner som man förtjänar"
    Bästa talesättet är lätt "Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad"...

    <3

    SvaraRadera