onsdag 24 november 2010

Blow

Men gud så de blåser... Har sovit som en bajskorv inatt kan ja säga å Lexus har nojat för blåsten stackarn, har vänt på mig typ tusen ggr å kissat en miljon ggr sen vaknar ja å de är ljust ute i hopp om att kl är typ 12 lr nå kliver ja upp för att äta lite frulle å kollar då kl som är 9 :( va fan lixom.. Klädde på mig allt ja äger å fort KAN stänga igen satte såklart på Lexus täckvästen oxå ;) sen bar de iväg ut i ovädret! 
Gick in till mormor några min på vägen å drack lite kaffe å fick Lussebullar alltså gula bullar inte Lussekatter :) dom e så grymt goda!! Fick med min några hem oxå ;) hihi

Sen bar det av hemåt igen å tror lexus har mer brottom än mig fasen va han pinnar på i blåsten stackarn fast ja förstår vem vill vara ute i detta väder... Väl hemma hoppa ja i badet för lite värme å sen skulle de bära iväg på¨fika med Mallan <3 när ja var nästan helt klar kom Pullan hon va i stan å utan barn lille Wilden va med Pappan.. Så vi hann prata lite å sånt sen kom Mallan å vi måsta fara för sen skulle ja få tjockpannkaka hos mormor som ja har längtat såååå efter lixom inge kul att göra sån mat när man är hemma sj å då får ja äta samma i flera dagar sen för de blir lixom över å kan ju inte kasta direkt å frysa då blir de för de mesta liggandes i frysen bara :( men imorn ska ja göra snitzel till mig sj får se om älskling vill ha nå när han kommer hem för han kommer HEM imorn åååå ingen kan bara lyckligare än ja... Även om han ska jobba i söderhamn är han nära å hemma på nätterna med mig <3 

Så önskar det händer nå i helgen när pappan är hemma men de tvivlar ja på får ju säkert gå över 2 v lr så ;( Känns inge kul... Men men han ska ju ut så nångång kommer han ju iaf.... 

Imorn kommer Fröken Lager på besök de ska bli mysigt längesen nu... Har blivit en latis ja lixom men men kommer ändras de med just nu är de skönt att få vara med sig sj å se över saker som hänt i livet vad som betyder nå och inte.... Livet blir ganska annorlunda man prioriterar saker på andra vis därför ja varit lite för mig sj vet inte va ja kommit fram till med de märks med tiden :) Just nu vill ja bara att vår prins kommer å mår bra :) Håller på att stickar ett par små tossor till vår lille oxå dom kommer vara sååå söta vill ha på han när han e inne å bara myser så han e varm om små sötterna :P

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar