tisdag 23 november 2010

S-Hamn

Idag har jag å brudarna varit i söderhamn hos Angie på Shabby chic party :) jätte fina saker men ja har ju liiite annat att lägga mina pengar på för tillfället å jag har ju inte så mycket av den sortens inredning hemma... Men ja fick ju umgås med mina vänner å göra nåt lixom :) vill ju hellst inte åka så långt om ja bara ska åka med mig själv eftersom de kan hända när som hellst att vår lilla fis vill komma ut tror ju absolut att ja klarar av att köra även om ha känner nå men de vore ju värre om de starta å ja ska köra sj hela vägen från söderhamn haha :D

Men nu fick ja med min Frida och Pullan å lille Wilde så de var ju kanon.. Lexus fick stanna hemma med Mallan <3 eftersom tigern inte är så stort fan av han ;P Å de hade gått jätte bra känns bra att han får vara med Mallan han har ju varit där förr å de är nära kan hon komma å hämta å lämna när som hellst eftersom han kan vara själv ett tag oxå :D 

Fika fick vi å mys med Wilde å prat var jätte mysigt <3 Tack ANGIE <3 nästa gång kanske lille Eddie är med ;) får vi hoppas iaf.. På torsdag kommer min älskling hem åååå jae så lycklig jo han ska jobba i söderhamn men de är ok för de är inge långt borta å han är hemma på kvällen å hela nätterna med mig!!! Saknar han sååå sjukt mycket nu å nu håller vi tummarna på att de händer nå i helgen!! 

Igår åkte ja runt med mamma å mormor å handla lite var in på Mamas å hittade en amningströja som ja letat som satan på internet en kompis till mig som hade en å den såg underbar ut... Å då hittade ja en där som varit helt omöjligt att hitta på internet tillåmed så de va ju bara ett måste.. 

Detta är jag idag 8 dagar till DUE DATE och v 38+6 i nya tröjan ;)




Nä nu ska ja ut med Lexus sen blir det att hoppa i badet tror ja :) som BTW är världens bästaste hund <3
Seee Ya

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag tror att jag ska aha en boob amningströja, svart. Om du behöver så hojta. :-)

    SvaraRadera
  2. Aha är de en sån man drar upp?? alltså överdelen lixom :) va vill du ha för den isf?

    SvaraRadera
  3. Ja, den är delad under brösten. Måste leta fram den å kolla. Men jag vet att jag använde den kanske 2-3 ggr bara. Vet inte varför, men tror att den glömdes bort. Som ny är den då iaf. :-)

    SvaraRadera