måndag 8 november 2010

Måndag!

Ja idag börjar en ny vecka å snart är man i v 38 kan ni fatta BARA 2 Veckor kvar då lixom... :D 

Iaf så starta ja dagen me lite frulle eftersom de är de jag längtar efter mest på hela dagen haha :) Sen prommis med grisen å kaffe hos mormor är typ som ett måste nu känns de som :) Efter en stund kom mamsen å fika oxå sen åkte vi å kasta pinne med Lexus <3 och ja fick hjälp att flytta soffan rätt oxå så mitt om möblerande blev ganska bra till slut, Wihooo för mig :P 

Så nu trivs ja ganska bra me vårat vardagsrum, å nu sparkar lilleman för fullt iaf  å jag saknar min älskling sjukt mycket 1,5 v har han varit borta nu lixom tycker de är dags att komma hem en sväng ja :) 
Var en sväng å fika på stan oxå me Pullan, lille wilde, Frida och Lisse... Pratade å dona sen gick vi å hämta babys små tofflor hos skomakaren måste ju laga dom eftersom lexus velat tugga lite på den ena inget allvarligt med svårt att sy i så tjockt material sj å 50 kr va de värt kan ja säga... Så nu e "mormor" nöjd igen när dom kan användas :D Donat lite i Eddies rum har ja oxå gjort flyttat saker till badrummet å organiserat lite kul... Har köpt 2 amningslinnen oxå nu på Lindex Har fått många rekomendationer om att de är bra :) även om man kan ha mycket av sina egna kläder när man ammar så skadar de ju inte att underlätta amningen ännu mer lixom har ju mycket mer tröjor som INTE går att dra ner än såna som går att dra ner så mycket å ja vill ju inte dra sönder mina tröjor och ja vill nog INTE sitta med magen framme varje gång ja ska amma heller... Så hoppas ja kommer ha nytta av dom :) 
Och köpt en till amningsbh av den som ja älskar å använder typ varje dag har en grå å nu införskaffa ja mig en svart :) 

Nu har ja badat å ligger i soffan å myser framför TVn japp ni läste rätt, jag har nu tv igen ååå ja e lycklig nu spelar det ingen roll om ja vaknar tidigt haha teknikern va här å fixa nå när ja inte ens va hemma å sen skicka han ett mess å nu funkar allt kanon :) JIPPI!!!

Men nu tror ja nästan att ja ska rulla in mig i täcket å sleepa lite... 

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Vad fort det går! Snart kommer din bebis ut ju! :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag vet :) häftigt :P Hur går de för er?

    SvaraRadera