tisdag 9 november 2010

Men nu....

Vill ja sätta upp jul sakerna :) Ja julpyntar inte så mycket typ bara lägger fram nån röd duk, har köpt röda ljusstakar till baby rummet å köket sen har ja vita stjärnor på fot till sovrummet å nya julsängkläder som kosta 49 kr paret VILKET KAP LIXOM :) å idag fick ja mina röda hängande stjärnor till vardags rummet sen har ja röda blockljus som ska fram å röda krukor till V,rummet å gardiner sen är de klart byter ju inte Allt i alla rum men kul med lite smått å de blir ju mest i V,rummet eftersom de syns mest för alla som kommer å hälsar på å de känns som de kanske kommer lite extra mycket folk denna december ;) hihi
För att kolla in vår lilla tomtenisse <3

Idag har de som dom flesta vet snöat å de gillas INTE av mig.. Alltså visst snöa å ligg på backen men inte på vägen, jag vill inte behöva trulsa i snön :( annars tycker ja de är ganska mysigt med fina vinter dagar å allt de men inte massa snö i vägen bara.. Så ja hoppas de blir en fin vinter ;) haha fast de  kommer vara den bästaste vintern ever iaf för vi kommer ha vår lille prins <3

BTW så har ja nu beställt ett nytt överkast för 300 kr tyckte ja va ganska bra för att vara för dubbel säng :) ett svart grått jätte fint så kan ja äntligen stoppa undan de lila som samlar damm... ;) haah

KL 13 idag kom min älskade jessica å hälsade på mig är ju så kul att hon oxå är hemma om dagarna nu ;) hihi å vi bor ju sååå nära varann typ 2 min.. Vi pratade om ALLT som finns å fika lite <3 Mysigt värre fick Lussebullar oxå som Neo hade bakat :) Undra va de blir e liten tjej vore ju kul ;) Men vi ska väl oxå försöka få oss en liten sessa nångång :P Efter de lagade ja lite mat å var ut med Grisen min :) Annars har ja inte gjort så mycket idag kolla efter julsakerna å plockat fram lite sånt sen har ja gjort fint i badrummet med ny matta å draperi... Såå kul å få göra om lite..
Nä nu ska ja ta mig en kopp Kaffe iaf ha en bra tis kväll allihopa :) 

Sniggt Huh!


SAKNAR MIN JENS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar