måndag 29 november 2010

MVC

Ja 10,15 var mitt sista besök på mvc nu får ja nämligen göra mina koller på förlossningen.. Fick ringa idag å boka 41+0 koll ett ultraljud :) Så kommer ja dit så måsta man boka i tid men kommer han ut före så behöver ja ju självklart inte :P Fick oxå med min kurva å så hon skrev ut de å jag har växt 12 cm på magen rakt över å sen lägger man till runt om oxå haha ;) Han ligger fort fixerad å Väldigt långt ner å de gör ont när hon ska mäta magen å trycket mått bandet mot puppbenet lixom ajaj... sen trycker hon ner händerna i bäckenet typ fär att känna hur långt ner han är å de är INTE heller nån höjdare direkt men skönt ändå för då vet man att de är på g.. Lillemans hjärtljud har aldrig varit så lågt 124 de brukar ju sjunka tydligen när de blir tryck på han stackarn men förhoppningsvis så tyder de på att han vill ut snart... :) Jag har följt kurvan exakt hela vägen fast nu börjar den sjunka å de e bra vill ju inte bli större nu lixom... Jag vela ju veta om man kan kolla livmodertappen lr så men hon sa att man kunde tillåmed vara öppen 2 cm i veckor utan att man kunde säga om de va nära å man ska ju kolla på sin mamma å ja kom ju några dagar före å hon kände inget med varken mig lr louise innan de var DAGS så de blir väl så då får man hoppas så de inte blir igångsättning å sånt :( 
Liiiiite trött på komentarer som ut å gå och rör på dig lr är han inte ute än :P men de är ju så att ja typ inte gjort annat än rört på mig under hela graviditeten så ja orkar inte röra mig så himla mycket mera å jag har tid 1-2 DEC så jag har inte ens kommit på mitt datum så varför skulle han va ute redan igentligen?? 
Men men inget ja blir sur över men ibland orkar man inte svara på samma frågor flera ggr om dagen... 

Grattis till Ida och Jimmy som fick sin lilla Vincent idag <3 antar dom e lyckligast i världen idag :D det vet jag att ja kommer vara när de e klart :) 

Har oxå skjutsat mormor lite på stan å sånt mysigt å vara men mormor :) sen fika vi lite sen bar de av hemåt Åt lite rester å diskade, sen kom frida å umgicks lite men nu är de faktiskt natta om ja nu kan sova eftersom min älskade nässpray är SLUT ;( märks väl.... 

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar