tisdag 30 november 2010

My Day Today

Hm, ja fullt upp känns de som ja haft idag, farta till Pullan efter att ja fixat några ärende åt mig själv.. Vilken lättnad, kan ju bara tacka en människa för allt hon gjort för mig å ännu en gång finns hon där <3 Eddie kommer vara lycklig som får en gudmor som Posan :D 

Väl hemma hos Pullan fick ja mig kaffe å träffa lille valpen, lexus tyckte han va lite läskig men de tycker ju han om allt.. :) sen blev det farta tillbaka till stan å hämta mormor som hämtat ut lite julklappar å sånt, hon är ju så liten så hon behöver skjutsas hem :D sen blev de middag på jobbet, mysigt med mina vänner fast dom jobbar så pratar vi å umgås samtidigt åt lite curry de sägs att de ska hjälpa till å få igång värkarna så de va ju värt ett försök :P haha å lite glass på de..
Slut som artist blev de hemfärd å kvällsprommis med fisen å BAD fan va ja älskar att bada speciellt när de är SJUKT kallt ute... Vill ha min älskling hemma nu ja vill inte sova ensam mer :( 
Imorn är de VÅRAN dag HOPPAS HOPPAS han vill komma ut snart... Vill ju ha våran lilla bäs nu <3
Har beställt ett halsband med Eddies namn på av Cia hon gör grymma smyken å man får bestämma allt sj va man vill ha hur man vill ha å va de ska stå på det :) Kolla in hennes sida vettja Ditt eget smycke GRYMT fina saker gör hon :) har beställt flera tidigare till mamma, mig själv och min chef :P Så ta en titt å beställt ditt eget privata smycke!!! 

Så här blev mitt fina som ja beställt :) Med en nalle massa fina stjärnor blåa och gröna pärlor å ett litet hjärta och en budskapsring med Namnet Eddie :) Sjukt nöjd blev ja även denna gång :D


Nu ska ja fort jolma i soffan innan sängen kallar.. 
Bye bye

1 kommentar:

  1. Spännande nu! Otåligt att vänta? Halsbandet var jättefint :)

    SvaraRadera