lördag 18 december 2010

Fika

Hej :) dålig uppdatering haha ja jag vet men vill hellre snosas med min Bäs å min älskling än sitta på internet som ni nog förstår.. Men blir nog mer uppdatering när älskling åker på jobb igen... Idag iaf har vi varit på stan en sväng å fikat med Nellpan och köpt hårspray :) Men nu e vi hemma igen å myser hatar detta väder å vill hellst bara ligga under täcket, inte kul när boobsen drar ihop sig i kylan lixom haha :P 

Men måste ju börja umgås nu när man orkar igen :) har ju varit lite tungt med magen å osäkerheten när de skulle sätta igång å sånt sen hatar ju jag vintern å köra bil på vintern hatar ja ännu mer tyvärr... Sen är min älskling inget super fan av att fika ;) haha så blir mest mysa med varann <3<3

Igår fick Pappan mata lilleman första gången med flaskan å de gick jätte bra ja pumpa ur lite för som va typ sprängfyllda å då tycker han inte om att äta för de sprutar väl för mycket för stackarn.. så då fick han av pappa i flaska :D MYSIGT <3<3<3

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar