måndag 20 december 2010

Mitt Liv

Idag är vår första dag hemma ensam för mig å lilleman å Lexus såklart :) å de har gått ganska bra men sjukt tråkigt å jag saknar min älskling sååå sjukt mycket å var grymt orolig när han åkte 5 inatt :( vill inte han ska vara ute å köra i detta skit väder... Nu får de fan räcka med snö tycker ja... Kul att man har en sjukt snygg vagn men de går ju inte köra den i 4 dm snö!!!! Å även om de går är det ingen mysig känsla direkt att släpa sig igenom snön medans lilleman skumpar omkring i vagnen som en liten vante hur mysigt är det? inte nå heller!!!

Så vi har varit hemma bara ute med lexus såklart men annars bara myst i soffan nu när vi vet att pappan kommit fram å mår bra... Men de kommer bli sjukt tomt att sova utan han inatt nu när vi haft värsta lyxen att han varit hemma 2 hela veckor!! Men han e bara borta 3 dagar den här gången så får väl överleva de då...

Idag var vi på BVC igen å BÄSTASTE gudmor skjutsade oss eftersom bilen va upptagen en stund idag, lilleman har växt lite till 50,5 cm och väger nu 3140 g så han hade inte gått upp så himla myclet så vi ska prova med lite erkättning 2 ggr om dagen för att se om han lägger på sig lite mer... min lilla mask <3 
Nu har vi satt på jamis å kramas å lexus tuggar på sitt bamseben :)

natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar