tisdag 21 december 2010

Kallt

Ja fy satan va kallt de var idag.. Skulle ner på stan ja å fika med Emelie å lilla Agnes :) packa allt ja skulle ha med in med vagnen i bilen ut med lexus å in med bäset i bilen.. Farta sedan ner på stan för att leta park plats med de kan ja ju säga va ju fan hopplöst :( kollade nere i varmgaraget å typiskt så alla som blev ledig så hade ja en bil framför mig som tog den.. Å känns ju sådär igentligen att ha bilen där med all konstigt folk som håller till där nere kul att polisen stod där å prata å skrev nå lappar till några som hängde där känns ju sådär...Så farta vidare på stan å helt fullt överallt!! Till slut hittade ja en å parka lyfte ur vagnen å tyckte nåt saknades HM? å ja själva "locket" som man knäpper på å stänger in bäset har ja glömt hemma eftersom ja tar av det när han sover i vagnen på nätterna :( BAJS ja de va bara att packa in igen å hem å hämta men som tur va fanns platsen kvar när ja kom tillbaka :)  
Jag måste ju säga att folk måste ju börja tänka lite mer på hur dom parkerar.. Här i åvik är de så trångt å är sjukt mycket snö å allt bara plogas mot kanterna å de står bilar parkerad så man nästan inte ens kommer fram!!!! Hur tänker man när man gör så?????? Visst att man kan göra det i vanliga fall men när de är så sjukt med snö å snö drivorna skrapar på sidan av bilen för att man knappt får plats att köra förbi dessa bilar VA FAN!! Kanske man borde tänka efter lite innan man parkerar bilen nästan mitt i gatan....

Sen fika vi å lilleman vakna så han fick lite mat sen kom mamma å då fika ja lite till :) haha Sen bar det av hemåt å slänga i tvätt.. Så nu tvättas de för fulla muggar å jag har lagat mig lite mat så nu ska ja ta mig lite kaffe!!

Saknar Jens sjukt mycket MIN KÄRLEK du betyder ALLT <3<3<3 Idag, Imorn, För alltid!!!

1 kommentar:

  1. de är KAUS överallt i hudik just nu, de går fan inte parkera nånstans för de är drivor överallt, men förstår att de måste suga å bo i stan just nu. och ja, de e omöjligt å hitta parkering i stan, lika bra å gå ner =) fast går knappt de heller då de inte är skottat nånstans, så lika bra å hålla sig inne :P

    SvaraRadera