torsdag 23 december 2010

God Jul

Ja imorn är det Julafton å jag säger härmed GODJUL till alla mina fina vänner för ska ja vara ärlig så vet ja inte hur man kan skicka mass sms från iphone så därför orkar ja inte sitta å skicka imorn för då får ja inte göra annat än sitta å smsa hela julafton :) å de vill ja faktiskt inte har ju liiite viktigare saker för mig :P 

Ja och imorn blir min lilla älskling 3 HELA veckor kan ni förstå hur fort de går!!! 
Åååå han e så söt nu har vi badat å ätit å myser med pappan <3<3<3 
KÄRLEK 



Å på nyår fyller Lexusen 2 år sjukt lixom att ja har haft han i 2 år!! ja men så är de :) min bästaste Lexus <3 Han ligger oxå här å myser med resten av familjen å imorn bär det av till mormor å sen på juldagen till svärmor hoppas ni alla får en mysig jul... De ska vi ha vår första jul med våran EGNA lilla FAMILJ <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar