lördag 25 december 2010

GodJul

Ja igår på julafton va vi till lilla mormor på julmiddag som vanligt :) mamma, tommy, lillesyster å vi <3 mysigt... Öppna klappar å fika sen bar det av hemåt å då blev de soffan å lite GH ;) Lilleman hade fått värsta fina jultomte dräkten av "mormor" som han hade på sig sjukt söt mitt <3


Och idag har vi varit hos svärmor på julmiddag å träffat lite folk som vi inte sett förr :) det va trevligt tillåmed Lexus fick kompisar 2 border collies en liten hane med namnet kjell som han fort blev vän med :) å en äldre tik som hellst vela gosa med oss människor haha :) KUL.. När vi kom hem blev ja jätte frusen så nu ligger vi under täcket i soffan å myser åååå ja älskart... Å lilla hjärtat ligger å tittar nöjt han e det UNDERBARASTE i världen <3<3

 Lite bilder på mina fina julklappar :)
Babygym till lilleman
 Jätte fin silversked med eddies namn å vikt å klockslag å allt :) Super fin!!
 nytt stryk järn av mormor eftersom ja har hennes 100 år gamla :) Tack mormor å en ny strykbräda fick ja oxå!
 Volym master YEY :D
 Ängla örhängen av mamsen :)
 Och mitt underbara läppsull som ja alltid hade förut :) Tack mamma <3

Och sen fick llilleman massa pengar å jag med, sen lite choklad å en hoppgunga till Eddie :D ja massa med andra ord!!!! TACK <3

Jag å jens har varandra å vi har redan fått VÅRAN julklapp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar