måndag 3 januari 2011

1 Månad


Idag e min fina Prins 1 månad :D ja blir ju konstigt eftersom han vart 4 v i fredags men ska man kolla datum är han ju förr den 3 e så då blir han ju 1 månad idag <3 Guuud så fort de går... Vill stanna tiden lite!!! Dags för bvc idag igen kl 13,30 så vi klädde på oss å farta iväg med vagnen eftersom Älskling har bilen nu när han jobbar hemma denna vecka...  Men de gör mig inget ja kan ju skjutsa han oxå om ja behöver bilen men de e skönt att gå å bra för mig att röra på mig såklart :) å skönt när de inte finns nå alternativ haha :P för då är de lätt att ta bilen... Å vi var ute med Lexus oxå såklart <3 Men de va ganska så kallt ute... Alla ja har frågat på bb å bvc säger att man hellst inte ska vara ute långa stunder med bäset om de är mer än -10 grader ute å idag var de på gränsen... Men de gick bra tog oxå en fika med Frida på 24 an!! Sen bar det av hemåt för matlagning blev kyklingfileer med klyft pot och ostsås med knaperstekt bacon ovanpå :D ett recept ja hitta på telen har ju en app som heter arla köket å det va riktigt Gött så ja blev nöjd, älskling oxå tror ja han slockna på soffan efter hihi de är han värd min älskling!!!!

Han vägde idag 3680 gr å var 53 lång! MITT LIV EDDIE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar