tisdag 4 januari 2011

Jahopp

Ja jag som nu skulle spara ut min lugg å ar stått ut med att ha sen i ögonen till han äntligen fått den så lång att ja kan lägga den bakom örat... Ja men då klipper ja mig!!!! Jaaaa jag vet att ja e knäpp men de är bara så att ja tycker att de är för tråkigt att inte ha lugg för hur de än är kan man ju fixa fler frisyrer när man har lugg, snebena, mittbena och ja mycket mycket mer så nu är de gjort.... Luggen e tillbaka å ja e ju nöjd ;) haha


Idag har ja varit på stan med mamma å mormor fikat å bara  kikat runt lite fick ett par nya tights på Gina av mormor för att ja har namnsdag imorn :) Sen bar det av hemåt för matlagning Ungspannkaka ååå grymt god  blev den... Efter att älskling donat klart kom han äntligen hem till oss <3 Myser i soffan nu å snart blir de nog sängen... Imorn ska ja äta lunch med mina bästaste brudar <3 ååå va kul de ska bli :D 

Mitt LIV <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar