onsdag 5 januari 2011

Vår dag...

Ja titta va långt mitt hår blivit å ALLT e mitt eget kanske inte syns så bra på bilden men ja ser :) å de e mjukt å fint bara för att ja sluta bleka det... Men man kan ju aldrig säga aldrig men nu är håret helt å fint igen å jag e nöjd :D

 Ja detta hade ja på mig idag haha bara så ni vet :P



Idag va ja på lunch mys med bästaste tjejerna :) Å Eddie trivdes mycket bra i sällskap av alla fina tjejer <3 Vi satt i typ 3 timmar har en tendens att bli så när vi samlas ;) å de e sååå mysigt!! I love you <3<3
 Sen bar det av hemåt igen å ut med Lexusen å sen har ja plockat bort julen överallt utom vardagsrummet för där måste ja byta gardiner oxå å de hade ja inte lust med idag :) så de tar vi imorn när ja ändå ska dammsuga å tvätta bäs kläder!! Ja nu kollar ja lite på tv älskling är å umgås med grabbarna en sväng å bäset behöver en ny blöja haha ;) så det ska ja ta tag i nu... BTW min wolym master ja fick i julklapp va grym!! 
Lite pics från dagen...






BYE BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar