tisdag 18 januari 2011

Fixat

Idag har mamma varit här å lagat mat å hjälp mig med lilleman så ja kunnat fixat naglarna :) skönt att få de gjort gruvat mig ett tag men nu e de gjort... Å snart kommer min älskling hem ååå ja längtar så ja nästan spricker <3 Eddie sover fort jätte bra å vi fortsätter att amma å blanda med ersättning men han får mer än 50 ml nu å hane huuuur nöjd som hellst och att han nu börjat FLINA ååå ja grina å blev alldeles förstörd min lilla underbara lill fis <3 idag närja vakna låg han breve mig å flina ja jag kan inte förklara känslan :D han är de underbaraste!!! Han sover fort i vagnen å är jätte duktig.. 

Nu håller ja på att tvätta så ska försöka gå dit snart utan att halka för satan va halt de är....
Var hos Thezan å william i förrgår oxå i deras nya hus myyysigt fika å lite babbel!! De blir fler ggr speciellt nu när dom bor närmare igen :) 

Hörs Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar