onsdag 19 januari 2011

Forsa

Ja idag mina vänner har ja varit i forsa å hälsat på Linda å lilla Leeloo <3 Vi vaknade som vanligt vid 9 tiden dona på lite sen for vi när vi hade fått bort all is från rutorna haha var lixom ett tunnt istäcke som inte släppte typ men efter lite värme i bilen försvann de :D Det var väldigt lätt att hitta deras hus så de va bra för montana har INTE så bra lokalsinne lr sinne att följa intstruktioner överhuvudtaget haha :)
Väl framme fick vi fika å myste i soffan i ca 4 timmar det var jätte mysigt... Kul att vi hittat varann igen såhär i familjetider :P lätt att tappa vänner när man skaffar sig pojkvänner å man kanske flyttar å man har olika kompiskretsar men nu när man tagit ett steg till i livet så är de jätte kul om man hittar tillbaka till sina gamla "bästisar" De tycker ja iaf :) Vissa har man ju umgåtts med varje dag med i flera år å sen händer de saker å man kommer från varann men de finns ju en anledning till varför man fastnat för varann från början även om man var yngre då.. Ja ville bara få fram att ja tycker de e jätte kul att ja hittat tillbaka till gamla vänner å sen att dessa oxå fått barn nu gör ju saker mycket roligare å en bra anledning så man kommer i kontakt igen :D

Iaf så måste ja bara säga att ja e så sjukt tacksam för det ja har i mitt liv... Å att ja haft en jätte bra graviditet å inte utan smärta men med en snabb å bra förlossning sen fått (än så länge) en jätte snäll bäs <3 Visst hade ja lite foglossning å sånt men inte alls nå farligt å förlossning blev som ja hoppades snabb å med dom snällaste barnmorskorna :D å nu lilleman som vaknar en gång per natt för lite mat å då kan ja ju inte säga igentligen att kl 06-07 är natten heller han somnar vid tolv ett tiden å vaknar sen vid 6, 7 tiden sen somnar om å vaknar 9, 10 tiden å set har han gjort hela veckan nu + att han ligger i sin vagn skönt att slippa ligga å vara orolig när han sover med mig.. Men ja säger ju inte att de kommer fortsätta såhär men jag vill bara säga att ja e såå sjukt tacksam att allt gått så bra... 
Jag har vänner som har haft de jätte jobbigt med diverse saker med graviditeter å hemska förlossningar å krångel med bäset.. Å jag menar inte att slänga nå i ansiktet på nån utan mer hylla mina vänner som haft de jobbigt att dom klarat de!!!! 
Men ja kan ju säga att de varit skönt att ha har de som ja har det med Eddie <3 eftersom pappan jobbar borta å har nu tex varit borta i 10 dagar å kommer inte hem förens söndag... Och jag har Lexus som ska ut å ha uppmärksamhet + att det är vinter å inte den lättaste årstiden att ha bäs å hund på direkt när man e alone hemma... 

Men men nog om de tror ni fattar poängen :D 

Nu ska ja ta mig en kopp Kaffe!  
HÖRS HEJ

2 kommentarer:

  1. Jag ville bara säga att jag tycker att du gör det kanonbra! Och lillgrabben är jättesöt : )

    SvaraRadera