måndag 25 april 2011

Ännu en sommardag...

Idag har jag varit på prommis med Lexus å lilleman var till mormor å fick lite morron java eftersom Milla fyller år idag :) Grattis!!! Sen tog ja mitt pick å pack å åkte till Marlene med fam för grillning å mys i solen... Lexus fick springa lös å hälsa på hästar för första gången i sitt liv de tyckte han va lite läskigt :P men ändå spännande, märks att han börjar få tillbaka bollarna nu för han sniffar å kissar å tokar sig, så vi ska kastrera han så fort vi har möjlighet känner att de är de bästa!! Iaf så fick ja kaffe å mysa i solen med underbart sällskap sakna bara min älskling såklart <3 Eddie har varit helt otrolig idag, han har suttit i sin vagn donat å poat på för sig själv sovit ätit å bara varit underbar :) Mitt fina <3 Sen grilla kökschefen Marlene väldans gött kött å pot gratäng :) Ja va mer kan ja säga varit ännu en kanon dag i solen med fina människor!!!

Nu ligger Eddie i sin säng å sover och lexus är helt utslagen!! Jag har kikat på BB och ska snart hoppa i säng ja me, men iaf så har ja funderat lite jag trodde att min blogg skulle bli en "mamma" blogg nu när ja fått barn å så men ja kom precis på att ja skriver inte mycket om lilleman och allt som händer.. Men är det nåt ni undrar över så fråga mig :) Kanske ja kan ge ett bra svar vem vet! Eddie har varit så snäll baby och det har lixom inte varit nå problem ÄN peppar peppar... Å jag försöker bara njuta å ta vara på tiden!! Bara för att ja blivit så bortskämd nu kommer väl nästa barn bli en vilde ;) haha

Jaja nu säger ja BYE BYE for today....

  Myyyyys....
Lill foten <3

Va håller du på me mamma...? Mitt finaste!

Hugs&Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar