söndag 24 april 2011

SOMMARDAG!!!

Men guuuuud vilken sommardag det har varit idag 20 grader varmt... Jag, lilleman, mamma, mina 2 mormödrar :) milla och kusiner å lillesyster farta ut till Lintjärn eller va det nu heter :) Underbart skönt var där nästan hela dagen.. Var massa grodor i vattnet och helt plötsligt såg vi att ena "grodan" som simma ute i vattnet va en ORM j*vel alltså jag hatar ormar och spindlar de är de värsta jag vet... Så var ju ganska nojig ett tag där innan de släppte att de var ormar där.... Tur att lexus varken såg grodorna eller ormen, han bada å hämta pinnar han min fis han älskade att få vara ute å lös i de fria :) Sen bar det av hemåt och lämna lilla mormor och sen åkte vi å drack lite kaffe hos moster innan dom åker till stugan!!






Nu har ja plockat å fejat här hemma iaf så nu känns de att flytten är på g :) skönt...
Har bytt från luggdel till sittdel i Eddie vagn idag oxå :) Min stora lilla kille, ja han vill ju sitta å dona nu å de är så krångligt att bulla upp han i liggdelen men får se om vi har den ett tag till kanske, har inte riktigt bestämt men ja kan ju bara säga att jag ÄLSKAR min vagn å jag är sjukt nöjd med den!!!! Min emmaljunga city cross, att rekomendera!!!

Nä nu ska ja kolla på BB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar