lördag 23 april 2011

Comedy club..

Kollar på comedy club det är Comedy weekend :) Satan dom är så jävla bra, mycket bättre med komedi på engelska tycker ja, eller det mesta är bättre på engelska!! Gud ja garvar så ja gråter och de är fasen inte ofta de händer :P

Är sjukt trött idag vet inte om de är värmen eller att lilleman spottat ut nappen ca 100 ggr inatt...
 Blev ju lite fel igår när vi var i näsviken kom sent hem och liten somna i bilen så då fick han lite mat ba å fortsätta sova i sängen så de blev inge bad och de märks nu att han snappar upp rutiner, så då blir natten lite orolig tyvärr men de är de ju värt för att man kan ju inte sluta leva lixöm :) Men ja kan ju säga att de självklart inte är det lättaste att vara hemme med liten ensam hela dagar å nätter klagar INTE men vissa dagar blir man sjukt trött, jag kan ju inte heller spendera en dag i soffan Eddie sover inte alls mycket på dagarna nu, men ska försöka få in en "sova middag" har bara inte kommit på vilken tid som passar oss i vår lilla familj :) Sen ska ja ju ut med Lexus på minst en längre prommis om dagen så de är till att stå i... Så i dag har ja inte haft nån bra dag, trött som ett as men sjukt fint väder så prommis med vagn å hund, efter de varm å ännu tröttare, lilleman håller igång för fullt sen ut igen, middag hos mormor :) blev ganska sent de med men hann med bad, sen va Eddie övertrött å vela INTE sluta dom små blå, elak som ett litet bi men efter lite stök, tvärslocknar <3 Min fina, får ont i hjärta när han gråter så tårarna sprutar och man till slut börjar tveka på om han kanske har ont nånstans DÅ blir pinnen som en liten hösäck och snarkar som pappa ;) IAF så va de nog dålig sömn, värmen (som ja välkommar med öppna armar OAVSETT hur trött ja är :) maten och en superpigg lilleman gjorde mig hemskt känslad idag, börjar känns pressen innan flytten vill ju lixom vara klar med packning å så jag när jens kommer hem som jobbat hela dagarna, så ja vill han ska slippa packa å hålla på bara bära å köra!! Men dagarna går å jag har fixat lite i skrubben, lite i sovrummet och packat lillemans rum! Sen har ja den perioden i månaden som inte gillas av denna tjej :( nog om mitt usla trötta humör!! Tur att denna vackra finns han gör mig glad varje dag å gör mig till den lyckligaste i världen, vem kan motstå detta lixom <3<3 Finaste i världen!!!


Ja tror ja ska hoppa i säng å sova så är jag kanske piggare imöra :) Då blir de ev äventyr med mamma, eller åka till Marlene, känner att ja längtar lite efter henne nu :) hon är en tjej som verkligen får en att må bra å rolig som tusan, en genuint snäll tjej finns inte såå många såna kan ja säga... Glad ja hittat henne :)


Sleep tight <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar