torsdag 14 april 2011

Finväder och Bullbak

Ja idag vakna jag av att hyresvärden ringde klockan 9 å fråga om ja skulle vara hemme för dom skulle komma å fixa kakelugnen... Ja jag klev upp gjorde allt ja ska göra mata fisen ut å kissa med Lexus fixa tvätten och sen vänta ba.. Ja när kl blev 12 så har det fort inte kommit nån å då var det dags för en långis med Lexus i finvädret så packa ner min lilleman sittandes i vagnen, sen gick vi!! Dom får väl ringa å höra då kan ju inte bara sitta hemma och vänta när INGEN kommer.. Ja vi gick prommis sen stanna vi hos mormor en sväng eftersom hon satt ute i solen, fick mig en macka å kaffe, Lexus fick vatten likaså lilleman som blev röd om kinderna av solskenet inte tänkte ju jag på de, så nu ser han alldeles rosig ut min lilla älskling!! Efter de gick vi hem fort INGEN som kommit... Bakade bullar med vaniljsmak eftersom ja inte gillar kanel sådär sjukt mycket å detta är resultatet...
 Lexus njöt i solen <3
 Före...
 Efter :)

Nu har min älskling fartat iväg för att inhandla nåt att äta för vi kom just på att vi inte ätit nåt mer än bullar ikväll haha :P Ja Frida kom förbi å fick sig en bulle hon med... Sen bada ja en hemskt trött lilleman som nu sover ganska hårt kan ja säga min lillafis <3 Finaste som finns i världen, han har nu hittat små fossingarna å han e så sjuuukt söt när han tar tag å tårna å rätar ut benet å ramlar åt ena sidan :) MITT ALLT <3
Imorn åker mannen till norge i 2 veckor fy satan va tråkigt kommer längta ihjäl mig efter han, hatar ju att somna själv ja :( Å påbörja packningen måste ja oxå gruvar mig som satan hatar ju att flytta men nu ska ja fasen inte flytta nå mer så de så!!!

Nu ska ja kolla BB å invänta nå gött att stoppa i mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar