fredag 15 april 2011

Love my friends och VÄDRET :)

Jahopp så idag blev man gräsänka :( Känns ju sådär, än sålänge känns de som vanligt han brukar ju jobba å komma hem sent ibland, men innan kvällen kommer nog den tomma känslan utan min älskling i sängen!
Det som är jobbigt när han är utanför sveriges gränser är ju att man inte kan ringa till varann när man vill å sånt.. Jobbigt!!! Som idag så gick lilleman i gåstolen :) Han har ju suttit i den å så men idag så "gick" han i den, satan va tiden går fort lixom från att han låg å kolla i taket å va helt hjälplös till att vela stimuleras HELA tiden, jajemen nu vill han inte ligga längre minsann nu ska de sittas å hoppas och pratas med hela tiden :) Å ätas pureer och försöka dricka vatten :) haha Men de är ju sååå mysigt såklart, och jag älskar Eddie mest av allt i hela världen ja de går ju inte ens beskriva...
 Ja men idag så farta vi till Emelie å Agnes för lite fika såklart ;P och lång prommis i de underbart sköna vädret, Lexusen fick oxå följa med såklart min fina vovve, måste säga att han är sååå himla bra min "knähund" han har inte ätit på nån av lillemans leksaker som ligger huller om buller på golvet, han tog en mjukis skallra å tugga på lite så den blev blöt men inte gjort sönder någonting, han vet vilka hans leksaker är å hämtar alltid SINA saker när han vill leka... Ja kan inte säga mer än att ja är stolt över min fina Lexus <3
Efter prommisen blev de lite mer kaffe innan vi farta på MAXI för blöljhandling, hämta mormor å Milla oxå så dom fick handla :) Sen hem ordna lite mat å leka med Eddieman <3
Nu ska ja kolla BB sen försöka sova i min stoooora tomma säng...




Älskar dig JENS <3 Du är livet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar