lördag 16 april 2011

Ensam...

Ja när jens är hemma så känns de som ja har såååå mycket att göra så ja knappt hinner träffa han.. Men nu närhan är borta har ja "ingenting" att göra känns de som lixom stänger in mig å tycker lite synd om mig själv.. Jajemen de gör ja, jobbigt att han är sååå himla långt borta å jobbigt att inte kunna ringa å smsa när å hur man vill.. Ja vad har ja gjort mer idag än tyckt synd om mig själv, vakna super tidigt, lilleman låg å prata i sin säng så vi klev upp å myste i soffan, ja var så trött så de rann ur ögonen på mig!! Kul när de va skit fint väder ute... Vid 11 somna Eddie så jag å Lexus gick ut i solen å traska lite, sen kom mormor å milla å vela smaka på mina goda bullar :) så då piggna ja till lite.

Lillen har hållt igång hela dagen :D fasen ja han växer från ena dagen till den andra, häftigt att se mitt fina hjärtegryn <3 vid femtiden kom mamma/mormor å myste lite det var på tiden ;)
Men nu sover Eddie för natten å ja å Lexusen slappar i soffan och saknar min stora älskling sååååå himla mycket <3


Bara 13 dagar kvar till han kommer hem igen........

1 kommentar:

  1. kärleken är fan jobbig. Klarar som sagt inte av att sova utan niclas en enda natt. måste ha han vid min sida varje natt! Så saknar jag han massa när han är borta, så förstår din känsla, de e fan inte kul =(

    SvaraRadera