söndag 17 april 2011

Lovely S-day

Idag hade vi lite sovmorron ;) Sen blev de upp frulle fixa å farta till moster, sen blev de heldag där :P Vi fika prata å drack en MASSA java haha som vanligt!! Ja lilleman skratta som en tok åt moster å alla sen fick han vara bar om lill röva en stund å då blir han ju överlycklig mitt lilla fina <3 han skrattade å tog tag i fötterna som han nu börjat med sötisen, sen blev de en liten kiss i soffa oxå :) haha men så är de...

Efter de farta vi hem ja gjorde lite mat som är sjukt tråkigt i min ensamhet... Sen kom Frida å Liten bada å somna efter mycket om å men han va ju inte alls nå trött ;) Trodde han ja... Vi kolla på BB och ja visste faktiskt inte vem ja vela ha ut, Madde är ju kul som stör Sonja för hon stör mig å då tycker ja de är kul att Madde stör henne även om hon är dötrist, och Katerina utan henne kommer de ju vara knäpptyst :) Haha hon är ju helt galen men ja tycker hon är kul att titta på:) Men Favvisen ärju såklart MARRRRTIN vikken fining alltså!!! Ja nog med de Annie fick åka å de kanske va bra jag vet inte tycker hon e ganska rolig oxå faktist på hennes vis...

Nä nu ska ja ta ut Lexus för en nattkiss och sen hoppa i säng å längta efter min ÄLSKLIG ska snusa på hans kudde å drömma om att han ligger där <3 När han kommer hem börjar flytten Längtas....

Hugs&Kisses

1 kommentar:

  1. Dags att sätta igång med packing snart då :) säg till om du behöver ha hjälp :)

    SvaraRadera