måndag 18 april 2011

Dagens..

Idag har mamma/mormor varit här hon va i stan på väg hem å måste snusa lite Eddie innan hon åkte hem :) Förståeligt om ja säger så ;P Sen har ja plockat lite i kläderna i skrubben försökt fått ner allt "vinter" grejs i samma så man slipper packa upp å packa ner igen.. Sen somna lilleman å han sovit i nästan 2 tim han tycker de är skönt att sova när de är svalt lika som sin mamma!! Under tiden dammsög ja, torka lite i badrummet och torka golven. Nu e han vaken å ja fick mig en fin BB att byta ganska fort ;) Haha nu väntar Lexus på att ut å kasta pinne så de står på dagens lista härnest. Iaf så har lilleman börjat få burkmat alltså puré från 4 mån eftersom de går sådär med gröten, men har har nu fått palsternacka&Potatis och idag palsternacka&morot finns ju inte så mycket att välja på än men de gillar han :) han tillåmed dricker vatten till så de går framåt, all respekt till er mammor som lagar er egen barnmat men ja kommer ge min son burkmat ja och vanlig mat såklart när de kommer till... Men ja har inge som hellst problem med att ge min son burkmat dom e så bra sammansatta nu för tiden å ibland finns de tillåmed mer vitaminer i dom än när man gör hemma själv... Tycker inte man ska döma mammor som låter sina barn äta burkmat! Jag är själv uppvuxen på burkmat och vanlig mat å mig är de inge fel på... och man kan ju tänka va de va i burkmaten på den tiden, ja e ju lixom 100år gammal haha

Nä nu ska vi ut!!!
Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar