måndag 18 april 2011

Mitt Finaste!!!

Jahopp idag har ja hämtat ut min OnePiece :) And I love it.. Hihi :) Idag har ja haft Emelie och lilla Agnes på besök på lite fika och tjatter... Efter d kom Frida å fick sig lite Java vi jolma i soffan å gosa med lilleman, sen gick vi på kvällsprommis me Lexus och han fick syn på en har stackare den kuta som en galning å Lexus efter och ja med hjärtklappning försöka ropa tillbaka han men ja kan ju inte ropa låter ju som en jävla kråka å med NOLL pondus.. Satans!!! Men när ja trodde dom försvunnit när ja sett haren långt bort åt helvete så ser ja Lexus han har stannat å kommer tillbaka till mamma Puuuuh säger ja ba... Sen va han ganska nöjd efter de löparpasset vilket är bra :) 
 Sötaste Agnes <3



 Har köpt denna idag oxå en napp man kan stoppa smakbitar i... Så man slipper oroa sig att lilleman får nå i halsen, man kan stoppa i päron eller så å då kan dom tugga på den å få i sig saften och små små bitar :)


 På väg på prommis...


 Fina Lexusen <3


Nu har lilleman somnat ja har pratat med Älsklingen och nu kikar ja på BB.. 
Hade gött

2 kommentarer:

  1. men smart de där med nappen =) ska jag ta till mig :P vill oxå ha min onepeace!!

    SvaraRadera
  2. Klart jag kan hjälpa till :) du har ju eddie å underhålla samtidigt.

    SvaraRadera