tisdag 19 april 2011

Fullspäckat!!!

Ja men idag har det varit fullt hus hos Rask/Berglund kan ja upplysa er om... Angie va planerad att komma eftersom gosnirpi skulle till vetrinären, å ja tycker synd om henne, känns ju jätte jobbigt alla gånger man ska på operation med sin "barn" så jag förstår att hon va ledsen.. Kändes som de va fullt upp här i huset så ja inte riktigt hann med att prata med henne som ja hade velat, men hoppas du vet att ja tänker på dig gumman <3 och siri <3 Sen kom Marlene hon va istan å kika förbi på en köpp kaffe :) Sen gjorde Marlene å go Mio mig sällskap i köket när ja satte igång att göra en chokladsockerkaka å den blev Väldans god faktiskt, sen började folket komma :) Hade ju tapperware party idag så då kom Linda&Leeloo sen kom Emelie&Agnes och Mimmi&Noelle sen va mormor här å beställde, mormors moster likaså och grannen neranför :P Så de blev lite så nu kommer ja få värsta fina värdinne presenterna :) Wihooo Detta gör jag igen kan ja lova så hör av er om någon är intresserad för ja kommer nog ha ett till senare hemma i VÅRAT HUS haha låter ju underbart att säga!!!
Nu har lilleman badat som vanligt å ligger å snosar i sin säng min fina ängel <3 kan inte säga de för ofta, han är de bästa som hänt i mitt liv, livet blir sååå mycket mer värt att leva å allt som händer gör en lycklig oavsett va som händer utanför mitt eget liv, minsta lilla flin, skratt eller att han lyckas sitta helt själv i 30 sek haha ja de är faktiskt sant!!! :)

Men nu ska ja ta en liten sockerkaks bit och kaffe :) Kolla på BB å mysa för nu kom Fraida hit :)
Natt natt

1 kommentar:

  1. jaa super mysigt med hjärtslag =) blir så verkligt när man både sett och hört den lilla krabaten =) längtar till nästa UL ja :P

    SvaraRadera