måndag 30 maj 2011

Äntligen!!!



Får ja på min mina jeans igen :) Fasen va skönt nu får ja på mig mina 25or WIHOOOOOO
Tog ju bara 6 mån haha... Men så är de samla ju inte på mig massa vatten ja utan fett  ;)
Men nu är de på rätt väg å det ger mig en lite boost igen.. Å imorse fick ja vakna brevid min älskling igen helt underbart.. Nu tar vi de lite lugnt innan vi ska hitt på nå.. Skönt att bara vara å Liten får lite pappa tid igen :)
Iaf så har ja köpt en hundbädd oxå till sovrummet, så Lille Nizze får sova med oss men inte i sängen innan han blir rumsren ;P tog en ganska stor så dom får plats båda 2 för Lexus får ju oxå ligga där med han när han kommer :) för Bia bädden vi har i vardagsrummet får dom ju redan plats båda i... en 90cm :P så ja hoppas dom får plats, Lexus bia bädd är ju 60*70 så den ska nog räcka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar