torsdag 2 juni 2011

Men nu...

Ja nu är älskling hemma och det GILLAS :) även om han jobbar på dagarna, så är det skönt att få hem han under kvällen! Igår va jag hemma å fick besök av Gudmor Posan och "Lilla" Sammy, vi gjorde kyckling&pasta sallad och gosa med Lilleman såklart <3 Jordgubbar å grädde blev de oxå fasen va gött det var ja ju galen i när ja var gravid, jag å Helena åt ju typ ba jordgubbar haha :) Men både Wilde och Eddie är frisk så de va ju inge fel med det, man hör ju så mycket man inte ska när man är gravid men men man kan inte lyssna på allt då blir man tokig.. Ibland längtar ja efter att bli gravid igen.. Alla kläder sitter fint på kulmagen och jag hade ju en så lätt graviditet å ja hoppas nästa blir lika bra, har ju mina gravtester kvar ja synd bara att svaren försvinner på dom digitala ;( men kul att ha ändå tycker jag har ju ett kvar som de syns på så de är kul :)
Iaf så efter Posan å Sammy varit här så myste vi lite med pappan när han kom hem å börja kolla lite på Änglagård 3, men sen farta ja med Marlene in på stan för hon skulle köpa lite presenter för dom skulle på kalas, jag hitta oxå 2 set till lilleman :) hade rabatt kupong så därför blev de handla av :) sen på MAXI för babyfood lite yoghurtar mm....
Sen hem å dricka lite kaffe sen tillbaka till min man å kolla klart på Änglagård, tyckte faktiskt den va bra jag, har mest hört att den skulle va dålig men de tyckte inte ja :)
Sen blev de sängen!!


Ja det var igår det jo men nu har ja glömt var ju till söderhamn men Marlene & Mio i tisdags oxå för hon vela kolla på soffa å min moster har ju möbelfirma där på E-center.. Då passa ja på att gå in på djuraffärn å kika på lite grejs till kommande valpen, men hitta inge speciellt faktiskt, jo en matskål sån där antislip vill ju den ska matcha lite med Lexus skålar å vatten får dom dricka ur samma, men den kanske va lite hög men han lär sig nog å eftersom den inte glider omkring så blir de ju enklare oxå... Kolla lite på halsband å så med men ingen ide att köpa när jag inte vet hur pass liten han är när han kommer eller om man får med ett litet halsband, för ingen ide att lägga pengar på nåt snyggt när han kommer växa så fort då får han ett fint när han är vuxen ist :) fast ja har köpt ett svart camouflage halsband+koppel :P tror de passar eftersom han är svart/vit men de kan va liiite stort när han kommer men de går fort att växa i :)
Sen ska ja köpa lite valpleksaker såklart så han får egna å inte tar Eddies haha.. Det är lexus så himla duktig med han kan lukta på Eddies men leker bara med hans egna.. Å de ska vi lära lilla Nizze oxå med tiden iaf :)
Jo men denna snygga köpte ja oxå :) Jens tyckte va ja löjlig å att vi hade ju faktiskt killhund(ar) haha ja men det är JAG som klipper ;)


Ja men nu har ja babblat klart...
Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar