lördag 28 maj 2011

Fasen oxå!

Vill ha upp alla kort man har på Lilleman och lite gravidfoton och sånt men först ska ja välja ut vilka å sen skicka på förstoring.... Sen vill ja ju inte sätta upp massa innan vi fixat klart allt i huset.. vi ska ju sätta lite fondväggar och dona på så innan de är de ju ingen ide direkt!!
Fick erbjudande på posten idag iaf om fotografering har fått både från Philippe Rendu och Bärs Foto! Ska fundera vilken man ska ta :) måste ju bara knäppa 6mån kort så man får riktigt fina proffs kort på Eddie såklart :) och jag vill kunna ha med Lexus på nåt kort oxå!!
Någon som kan rekomendera nån av dom???

Imorn kommer min älskling hem ÄNTLIGEN fasen va ja längtar å ja kan förstå han va han ska sakna Liten lixom.. måste ju va super jobbigt, jag har panik över att jag ska vara från han hela 5 dagar i juni för tro de eller ej så ska hanna iväg till grekland!! Jejjemen jag ska försöka mig på att flyga å jag gruvar mig så ja nästan får panik när ja tänker på de... Men ska försöka komma till sans med mig själv å tänka att de ska bli en skön liten semester, vila upp mig å försöka njuta lite med mig själv å vänner.. Men de är inte lätt för en mamma att vara från sin lilla guldklimp inte för mig iaf, han har ju varit med mig 24/7 sen han föddes lixom.. Men ja får tänka på pappan oxå som varit ifrån han 14 dagar i streck flera ggr och han tycker ju såklart det ska bli super kul å få ha han själv i några dagar, nyttigt både för mamman & pappan!!!

Idag har jag haft mamma å mormor&milla på besök det uppskattas ALLTID <3

nä nu ska ja kolla lite på tv sen ska ja fasen hoppa isäng så de blir imorn nångång :) MIN FÖRSTA MORSDAG inte att förglömma ;P

2 kommentarer:

  1. Phillipe gör otroligt fina bilder! Gå in på hans hemsida och kolla. Han är kanske lite dyrare men gör väldigt unika och levande foton :)

    SvaraRadera
  2. man kan alltid bli en häst tjej :P
    ja visst är de häftigt med sparkar, men ska man sova så kan de va jobbigt. Japp de har synts på magen länge nu, hela magen rör sig skapligt =)

    SvaraRadera