lördag 28 maj 2011

Lika bra :)

Ja lika bra jag erkänner att vi har en ny inkommande familjemedlem i vårat hem :) ÄNNU mer karlar i huset så att säga.. Vi har nämligen tingat en liten "Fralla" fransk bulldog som vi döpt till Nizze <3 Han kommer till oss i juli å jag lääängtar så ja tror ja dör.. Ska bli så himla kul för Lexus å att han får vara den stora killen å ha en "hund" kompis eftersom han inte är den enda bäbisen i hemmet nu... Kul att han få vara med å uppfostra å vara en "förebild" lixom, har små videos och bilder på det lilla miraklet men dom är ju såå himla små fort så man ser nästan inte va de är för ras :) Men här kommer en litet tjuvtitt på den inkommande.. Dom har börjat springa omkring nu så ja kan bara tänka mig att hon har fullt upp nu tjejen som har dom, de blev nämligen 8 valpar :) Men hon är jätte trevlig å ja får kort å videos och har bra kontakt, med tanke på va som hänt min vän som ja tycker såååå himla synd om <3 så känns de kanon med min säljare vilket ja uppskattar nå enormt, man vill ju var med å se hur dom växer såklart..



Nattinatt

4 kommentarer:

  1. men sötast!! guuu va kul :D

    SvaraRadera
  2. Vi har en mops nu, men vi har också tänkt att skaffa en liten fralla sen när vi köpt hus. Känns lite väl nu när vi fortfarande bor i lägenhet.. Dom är så otroligt söta!

    SvaraRadera
  3. Nu ser jag vad han har växt, men blir lite blind när dom springer runt benen hela tiden =)

    SvaraRadera