fredag 20 maj 2011

Fredag!

Ja idag är det fredag å jag började dagen med att vakna med mitt finaste ca 2cm från ansiktet ;) tefats ögonen var klarvakna å det kom ett litet smile bakom nappen <3 och Lexus låg och snarka neranför Eddie i sängen, det är kärlek redan då var dagen gjord... Eddie har varit super glad å nöjd idag min snoriga lilla fis, vi myste på trallen i solen å då kom Marie & Noelle förbi vi svepte lite kaffe å drog iväg på en liten prommis, så underbart väder fast det blåste liiiiite förkallt i skuggan tycker jag! Började sen röja lite ogräs i rabatterna på framsidan, då kom mamma för lite kvällsmys <3 Det tycker vi om!!!

Lexus vill hemskt gärna mysa i soffan oxå juh... hihi sötaste sitter han riktigt på röva med båda tassarna på soffan lixom <3

Nu har jag precis fått liten att somna, så himla kostigt att han somnar så himla nöjd å varit glad hela dagen å sen tvärvaknar han å skriker som en tok!!! ;( Ont i mamma hjärtat, måste ta upp han å prata med han för han blundar fort å gråter krockis tårar stackarn, försökte med allt å jag vet inte om de ärtänder eller inte men nåt är det iaf :( Fick tips av Marlene att ta flytande alvedon å gnugga in lixom i tandköttet så jag gjorde de å han slockna DIRR... Så det kan ju vara tänderna men jobbigt att inte veta!!!
nu ska ja kolla på BB och sen sova å längta efter min man <3 tror liten får sova med mamma inatt oxå faktiskt!!

Ber om ursäkt att det är dåligt med bilder men ja kan ju lägga in några ramdoms bara för att :) Ja men kul mamma kom med bilder sen ja var liten, nån som ser nån likhet?????










Va ju ganska söt när ja va liten måste ja säga :)

1 kommentar:

  1. Jaa faktiskt är Eddie lik dej när du kär liten ju:) Så sött!!

    SvaraRadera