torsdag 19 maj 2011

Lycklig!!!

Ja jag kan inte säga det för några ggr :) jag mår så himla bra å trivs sjukt bra med mitt liv... spelar ingen roll om folk störs sig på eller tror att ja skriver att ja e lycklig för att "övertyga" mig själv eller nån annan, bara larvigt att ens uttala sig så tycker jag! då kanske man inte mår bra själv å vill lägga över det på andra! klart att ja sagt att ja mått bra förr å kanske de inte riktigt varit sant, tyvärr! men det var då å nu är nu, Jag mår bra nu å därför skriver jag att ja mår! bra såååå himla enkelt var det med det :) Idag har solen skinit ellet hur fasen det stavas å det gör gott för själen mamma kom hit för att följa mig på prommis runt kvavtjär idag, å när vi kommit upp på vägen så kommer Emelie & agnes hade ju helt glömt bort klockan ja för hon skulle komma förbi runt 12, men det var inga problem det var bara att parka bilen lasta ur vagnen å hänga med :) det är ca 6-6,5km så det var så himla mysigt varmt å skönt å Lexus njöt som vanligt, är ju så himla fint nu grönt överallt å trevligt att kunna ta en prommis i "skogen" ist för istan... Ja jag trivs som fisken i vattnet här och det är ja jätte glad för!!! Väl hemma kom Marie & Noelle oxå förbi å drack lite kaffe med oss, grannen kika oxå förbi å babbla lite, sen kom Marlene å barna oxå <3 Underbart att ha gården full av vänner tycker jag :)

Efter alla åkt hem har ja fixat naglarna gick väldans fort denna gång skönt lixom... gjorde dom korta så ja inte gör liten illa! Men dom vart super fina tycker jag gjorde oxå en lilaglitter rand på ganska stardarn faktiskt, finns ju så himla mycket nytt nu som fading och olika paljetter och fjädrar å vette fasen allt men ja håller mig till det enkla jag har ju inte gått nån utbildning eller så, så jag kan ju bara dom enkla sakerna men de duger bra för mig!! Liten har inte varit nå glad ikväll han va hemst snorig inatt så han fick sova med mig, hämtade han vid 5 tiden inatt å då somna han ganska fort bredvid mig, täppt i näsan å usel <3 sen ikväll vart han så där himla ledsen igen å somnar en kvart ungefär sen klarvaken tror han själv iaf, syns ju på han att han är så trött som man bara kan bli men till slut när ja la han i hans egen säng så slog han igen sina blå... Men ja har en stark känsla av att ja kommer få upp inatt å hämta han oxå men de gör inget de är bara skönt att ha han nära <3<3
Ja det var väl det tror han kommer få en tand eller hoppas iaf så man får ett svar varför han varit så himla ledsen, eller så är det bara förkylning!!
Nu ska jag sätta på nåt pogram på datorn och somna klarar ju inte av att somna när de är knäpp tyst när ja är ensam, men men tack å lov så har jaju datorn som ja kan ha i sovrummet :)

Sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar