onsdag 18 maj 2011

Jahopp....

Vad ska ja skriva idag då :) vaknade ganska sent idag tänkte följa med Marie & Noelle på prommis imorse men liten sov fortfarande när dom skulle iväg så det blev inte vill ju inte väcka han å stressa iväg när han är nyvaken så det får bli en annan dag :) När vi klivit upp så kom Marlene förbi och umgicks lite, som om vi inte umgås tillräckligt lixöm haha men imorn kommer hennes karl hem å då ska hon få vara ifred :P Marie kom oxå å drack lite kaffe med oss när hon kom tillbaka från sin prommis, satt ute i solskenet som varade en liten stund idag iaf :) Sen åkte dom hem å vi gick in å dona på lite, Eddie var såååå himla grinig så jag vet inte va de va för fel skrek å gnällde heeeeela tiden, kanske en tand på G eller nåt, eller så vela han bara sitta med mamma :)

Senare åkte vi till Marlene å barna, ja precis vi börjar dagen hos mig å avslutar den hos henne! Vi gjorde mat å åt tillsammans vilket är mycket uppskattat eftersom de är sååå himla tråkigt att laga mat å äta ensam... efter maten satt vi å kika på Grey´s och gosa med våra barn i soffan <3 sen blev det kaffe å lite babbel sen hemfärd, liten var helt slut så nu sover han gott å jag kollar lite på plastikdoktor 90210... Lexus ligger å snarkar i sin bädd min fina vovsing <3 skulle inte klara dessa tomma dagar utan älskling om jag inte hade Lexus, han betyder så sjukt mycket när jens är borta alla som har hund förstår nog va ja menar, utan han snarkandes i sängen med mig skulle ja nog ha väldans svårt att somna...

Nu är vi ett steg närmare min lilla överraskning :) men ja vill inte säga nåt än men ni kommer få veta så småning om... Men ja är inte gravid så de kan ni utesluta ni som funderar va ja håller hemligt!!

Ja men tack för idag säger jag å mina bäbisar <3

1 kommentar:

  1. Jag förstår precis vad du menar! En person med dålig självkänsla föreställer sej oftast att andra människor ogillar dom och får därför en ovänlig attityd utåt. Been there myself..

    SvaraRadera