tisdag 17 maj 2011

Lite pics från dagarna...

Ja tänkte slänga in lite kort från när Leeloo va här å hälsa på lilleman :) Haha Eddie provar sin fina solhatt å upptäcker att snören e ganska smaskiga ;)


 Söt tjejen :)

 I vagnen när vi var hos Marlene & barna <3 mitt finaste!

Ja sen kommer vi till dagen, jag vaknade ganska tidigt men låg å drog mig lite för att invänta att Liten skulle vakna, men det gjorde han inte :P så då ringde Marlene för hon hade varit i igge så hon kom å drack lite morron kaffe med mig :) Mysigt... synd på vädret bara vill ju ha mer sol nuuuu!!! Sen blev det eldning jag var ju typ värsta natur begåvningen haha ;) har aldrig eldat själv men nu kan ja minsann!!!  Sen blev det dusch och sen en sväng till stan för inhandling av babymat, blöjor ersättning, gröt och lite mjölk och en ost åt mamman haha ja de är inte bara med barn å INTE billigt heller... Men de är han värd min bästaste <3 hämtade oxå upp mormor så hon fick åka å handla lite å träffa Eddie såklart & Lexus hon är ju så kär i Lexus hon köper ben å hundgodis som han får när han är där + en å annan kaka så tror nu han gillar att vara hos mormor? :) sen bar det av hemåt och busa med Eddie lilla busfröt han är så söt nu, när han kollar vart man tar vägen å sträcker ut armarna när han vill upp, och han tar tag i mitt hår med båda händerna å drar mig mot sig å typ "suger" på min kind som han pussas typ :) min goding <3

Detta blev min middag idag, kyckling lår och fetaost, med tomat å gurka I JUST LOVE IT skulle nästan kunna strunta i kycklingen å bara äta salladen de brukar ja äta till lunch ibland :)

Hihi tror ni han vill ligga i soffan??? svårt att vara sträng när ja e ensam utan jens för han betyder sjukt mycket för mig å det är sååå himla mysigt å ha han nära, men ja e duktig å vet att de är för det bästa, han har ju faktiskt en egen skön bädd här i vardagsrummet så där kan han ligga min fina vovve <3

Allt för idag!

1 kommentar:

  1. Men vet precis hur det är =( Våran hund Wille brukar oxå lägga huvudet så där. Jag känner mig så ond när han inte får ligga i soffan för förut fick han det men nu har vi ny soffa.
    Så nya regler =(
    Dom är bra go vovvarna!Kram /Emelie

    SvaraRadera