måndag 16 maj 2011

Liiiiite sol har de varit idag....

Ja idag åkte min älskling å jobba ;( Lexus låg uppe i sängen heeela morgonen å sura i mörkret på min kudde, lilla fisen känner han att pappa åkt lixom... Å jag känner på en gång att ja blir tom utan mitt hjärta hemma, han är det bästa som hänt mig å jag älskar han över allt i världen <3 Känner mig väldans ensam utan att få sova med min kärlek....
Men idag kom Linda & Leeloo och hälsa på det va mysigt :) Sen bar det av till Marlene å barnen för middag å mys som vanligt, känns skönt att ha henne så nära å att hon oxå är ensam på veckorna, så nu är liten klarvaken han haha :) sov en liten sväng medans vi var där sen fick han sig en powernap i bilen på g hem tror ja för ögonen är som tfat å han ligger å sprattlar å donar mitt lilla hjärta å så fort ja kollar på han lyser han upp som en sol... :) Men ja tror nog han tvär slocknar snart ;)

Ja det var min dag, imorn hoppas ja på att de händer mer saker så ja slipper tänka på att min älskling inte är hemma ;(

Sovgott alla

1 kommentar:

  1. sv. ja men de ser lika dan ut :P de tycker jag absolut vi ska göra, msåte kika in i er lya snart ju! =)

    SvaraRadera