måndag 16 maj 2011

Regn Regn å mer regn.....

Men nu får de faktiskt räcka med detta hemska regn :( Lexus vill inte ens gå ut han, vi har klivit upp jag å Eddie  sitter i soffan å myser men Lexus ligger kvar uppe i sängen han :P De är bra det, skulle ja oxå gjort om ja kunde, Liten vakna tidigt idag å älskling åkte å jobba så ja vakna jag med... Så nu kollar ja lite på tv å funderar va dagen har att erbjuda, Verkar som Linda & LeeLoo ska kika förbi, så det blir ju trevligt <3 Igår va Emelie & Agnes här guuud så trevligt :) Fasen va våra barn växer alltså dom va ju typ lika små när dom kom!!
Idag är en lite deppig dag min älskling har ju åkt å jobbat och ja känner REDAN att ja saknar han såååå himla mycket, men ja har ju min lilla bäs och Lexus så ja kommer klara mig :P

Har hänt nåt himla kul nu iaf det ska ni veta men jag tänker inte avslöja nåt än ;) hihi den som väntar!!








KRAMAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar