lördag 14 maj 2011

Sprutor!!

Idag har vi flängt lite på stan, snodde med min morsmors syster för passning i bilen så ja slapp släpa ut lilleman på alla ställen.. Började med nya nappar och solskyddsfaktor för Eddie på apoteket, sen på Lindex för en solhatt en sån med skärm runt hela typ å lite längre bak för skydd för lill nacken.. Sen på Ö&B för inhandling av torkvinda å lite trädgårds grejs så vi kan fixa till rabatterna lite :) Sen bar det av till mormor för lite fika å sen BVC fanns INGEN plats på hela parkeringen så ja ställde mig lite på sidan av med ca 5-6 bilar till, sen in å väga min älskade lilla prins väger nu 7560gr och är 65cm lång <3 inte gårr upp lika som sist men låg bra till på kurvan sist hade han gått upp precis till medelkurvan på alla mätningar men nu ligger vikten kvar men huvudomfång och längd dalar lite med de gör inget :) Han är mitt finaste i världen ändå.. Sen till dom där hemska sprutorna, sist gick de jätte bra å han märkte de knappt å då tog hon en i taget, nu fick han sitta i mitt knä å jag fick hålla i han å dom stack båda samtidigt ååååå gud så han skrek ;( fyyyyy värker i hela kroppen å gör ont i hjärtat när jag hans mamma sitter å håller i han medan dom gör han illa... Fy men de är ju för hans egen skull å de måste ju göras men fy det var inge kul... Väl hemma så är han som vanligt men hemskt trött så vi har gått en prommis jag å lexus för att Eddie skulle få somna en stund, lite sent att sova nu kanske eftersom han snart ska nattas för natten men han måsta få sova en stund han va helt slut han har inte sovit nånting idag kanske en kvart i bilen på väg hem inge mer.. :( Men nu är de gjort å ja hoppas han inte blir dålig förde blev han sist!! Mammas lilla hjärtegryn <3



Nu ska ja nog hämta in lilleman som ligger i vagnen, Men ha en bra kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar