onsdag 15 juni 2011

Dagen till ära va jag i La Stada!

Ja idag har jag, Lilleman och Lexus varit istan... Först farta vi till mormor å fika lite Eddie sov en timme och sen bar det av på stan... Skulle kolla på present åt lille Mio som fyller sitt första år :) och köpa nya tights eftersom att jag använt mina så de är hål i alla och dom har tunnats ut lixom... haha har tillåmed lagat dom säkert 2-3 ggr redan å då har ja 2 par långa svarta å ett par korta, men nu ska dom i sopan och jag kan ha HELA byxor igen.. Har ju haft dom låååångt innan ja blev gravid och under heeeeela graviditeten så ni kan ju tänka er :P men hållbar som satan ändå måste ja säga!!! 99Kr på GinaTricot bästa butiken som finns... Blev oxå 2 fina sommar tunikor! Hittade oxå kläder åt lilleman BTW så hade ja Fraida med mig hela tiden oxå ;) kan inte lägga ut bilder på allt ja köpte eftersom ja köpte lika åt Mio :P tyckte de va så himla fint å kul om dom kan ha lika :) haha
Ja då kan ju inte Marlene tro att ja inte gilla de själv iaf haha!!!!
Skor hitta ja oxå super söta.... lägger ut lite bilder så ni får se, fick oxå tillbaka min lilla hundbur som en vän lånat, så vi är berädda när  Lille Nizze ska komma <3 så han har ett litet kryp in sådär i början!!!

Kolla in lillkillen nu :) Sötast <3


Super fina å passa perfa :) stl 16/17 haha

 Å en ny snutte fick han av "gammel" Mormor!


 Ja den berömda tischan som typ alla bäbisar a´la 2010 har ;) men de gör inget för den e ju super snygg!! och små svarta shorts till!!!


Och tunikan till mamman köpte en svart å en vit såklrt ;)


Nä nu ska ja ut med Lexus sen hoppa i duschen.. Imorn ska vi knäppa kort på Bärs Foto kl 11,00 Kuuul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar