lördag 13 augusti 2011

Helg...

Ja idag gick älskling till mattias å hjälpte han med lite fönster byte.. Då farta vi till Helena och Wilde :) va längesen nu å det gillas inte, vi fika, prata å chilla lite! Sen kom Fraida oxå på lite fika, skönt att bara kunna ta det lugnt ihop! Nizze va ganska duktig han oxå måste ja säga, fick ju säga åt han oxå men i de stora hela!

Men nu är vi hemma å Älskling ska fixa dörrkarmar eller va man kallar dom in till köket, sen ska vi börja med fondväggen i köket kommer bli så himla fint, å sätta upp Eddies tavlan som ja hämtade igår!! Jätte nöjd blev ja :) och klädhängaren å lite smått i hallen som ska upp.... Sen blir de planering i vardagsrummet, men nu får de va bra ett tag med renovering, jobbigt med skit å saker överallt när man har en liten som klättrar å kryper å stoppar allt i munnen, å farligt dessutom...
Men planera å kika runt lite på ideer kan man iaf :P

BTW gud va mycket bäsar det är på väg nu oxå :) Thias har äntligen kikar fram <3 och Emelie har äntligen fått sin lilla prinsessa och sen Angelas lilla körv ska komma snart, å fler blir det KUL :) Tror ja ska planera in ett till Gnarp besök till veckan saknar Lisen redan <3 jaja slut på gaggandet, sätta igång med köttfärssåsen kanske! Ikväll blir de nog bara hyra en film å MYYYYYYS <3

Lite bilder på mig å min mage, tänk när han låg där å sprattla... Helt sjukt att man gått igenom hela 9 mån gravid, känns inte alls så!! Å helt sjukt att ja kunde ställa saker på magen när ja stod upp ;P haha Men ja hade en UNDERBAR graviditet <3 

Dålig bild men första magbilden i v 13 :D syntes typ ingenting... skämdes lite när vi skulle på UL för de syntes knappt haha ;P


Marknan förra året :) 6mån typ för marknan är väl i sep...?






 Tänk att ja hade denna zipjacka på mig under HELA graviditeten (XS), den enda jacka ja hade ända till 3e dec :) Behövde ingen annan heller för då svettas ja som en gris :P

 

 En dag innan han föddes :)
 Ja skulle lägga in en magbild tänkte ja, men när ja satt å kolla kunde ja inte sluta lägga in ;) Äh skit samma min blogg, mitt val å kul å kolla på för er vilken tjockis ja blev!!!

1 kommentar:

  1. jag hade en långt luv tröja jag med som jag kunde ha i slutet, den användes flitigt :P Så kul å kolla på gamla gravid bilder.... jag har blivit en riktigt tjockis med. Men förväntar mig å gå ner i vikt snart =)
    sv. gjorde du??? gud va kul, haha lika vi. I morse gav vi honmom och då åt han 75ml och då hade han ändå ätit halva natten :s ska kanske ta mer i kväll. hoppas på att han kommer sova några timmar då =) de känns rätt för mig, så mina bröst får vila lite =)

    SvaraRadera