söndag 14 augusti 2011

Min söndag!

Idag har vi donat på hemma, jens har varit hos Mattias oxå å hjälp han med fönstren han hade kvar å Lotta kom till mig :) Guuud va kul drack kaffe prata massa skit och sen kom pappa å ki för att kramas lite med lilleman <3 Fått upp tavlan på Eddie och lite tavlor oxå skönt att hallen börjar bli klar på riktigt nu bara klädhängaren kvar och ett skoställ...
Sen vart vi bjuden på middag hos Marie & Mattias, grillat med gott bröd å sallad :) mysigt, å kaffe på maten det godaste av allt haha, ja är fasen en kaffe svamp ja! Men va gör det :P Sen bar det av till Igge för handling av det nödvändigaste mjölk, frukt å bäsmat! Blev en sväng å kasta pinne med Lexus oxå mammas fina vovven <3

Måste bara få tipsa om min vagn som vi har... Emmaljunga City Cross med liggdel oxå, SKIT bra vagn, nöjd med allt på den... Liggdelen använde vi ca 6 mån och den är rymlig å det tycker ja är viktigt! Sen är den lätt å lyfta och lätt att styra helt kanon enligt mig! å jag kommer ha den till nästa barn oxå då blir de en ny Emmaljunga scooter till Eddieman om han är så pass liten att han vill sitta vagn fort, för hittar vi på nåt så kan vi ju ta en varsin vagn å går ja på stan själv med barnen får han stå på åkbräda då :) det löser sig!! Men det märks väl när det händer isf! Å glöm inte att man kan välja OLIKA färger på liggdelen och sittdelen! då blir det som en ny vagn när man ändrar till sittdel :) vi har ju en svart/turkos liggdel och en Röd/svart sittdel super fin! Ja nog om det bara ett tips till er alla som ska skaffa bäs <3

Nu ska ja mysa ner mig nyduschad i min nybäddade säng DET är underbart det ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar